گلبانوی ترانه

صحنه ی ما غزل پوش صدا صدای گوگوش

گلبانوی ترانه

صحنه ی ما غزل پوش صدا صدای گوگوش

اعجاز در راه...


باور دارم که عشق لازمه ی زندگی است. عشق به یک نگاه یا لبخند، عشق به زن یا مرد، همسر، فرزند، مادر و پدر و خانواده، عشق به خدا، به مردم و میهن، به انسان و انسانیت. عشق چه زمینی باشد و چه عرفانی ، بر هر چیز جامه ی والا و زیبا می پوشاند.

ششمین آلبوم فصل تازه زندگی هنری ام "اعجاز" نام دارد که نتیجه ی بیش از ۲۶ ماه تلاش من برای تهیه ی مجموعه ای از ترانه هایی است که هدف نهایی شان عشق است. در این مدت من با وسواس و دقت زیاد ترانه ها را گلچین کردم، و اینک که به مراحل نهایی تهیه ی این آلبوم رسیده ایم گمان میکنم که با همکاری دوستان و همکاران عزیزم، موفق به تهیه ی مجموعه ای زیبا و قوی شده ایم که امیدوارم جوابگوی این همه انتظار وعشق شما عزیزان باشد.

برای شروع ، دو ترانه "اعجاز" (شعر روزبه بمانی ، آهنگ علیرضا افکاری)و " نگو بدرود " (شعر رها اعتمادی، آهنگ بابک سعیدی) برای تهیه ی ویدیو از این آلبوم انتخاب شده اند، و برای ویدیوها من بار دیگر با واهیک پیر حمزه ای هنرمند نازنینی که ویدیوهای "با هم" و "دلکوک" از آلبوم "آخرین خبر" را کارگردانی کرد همکاری می کنم.

واهیک عزیزکه یک نویسنده، کارگردان و هنرپیشه پر انرژی و با پشتکاریست که در بازارها ی آمریکایی هم کار می کند و فیلم جدید او به نام "عموی من رافایل" پاییز امسال در آمریکا به بازار میاید ، در حال حاضر با یک کادر بسیار قوی آمریکایی درحال تدارکات فیلم برداری و تهیه این ویدیوها با بازیگری تعدادی ازبازیگران حرفه ایست. ویدیوهایی که بصورت فیلمهای سینمایی چند دقیقه ای ساخته میشوند و واهیک تلاش کرده مجددٱ مرا به بازیگری جلوی دوربین فیلمبرداری ببرد. امیدوارم که مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند، شمایی که صدایتان با صدای من آشناست، وهمواره مشوق من در زندگی و کار هنری ام بوده اید.

در آینده جزییات بیشتری در مورد ویدیوها، ترانه های آلبوم "اعجاز"، تاریخ انتشار این مجموعه و شب ترانه های در راه در اختیارتان قرار خواهم داد. در ضمن یاد آوری می کنم که هر خبر، کنسرت، بیانیه و... تا وقتی که از طریق بلاگ، فیس بوک و وب سایت من اعلام نشوند رسمیت ندارند. از توجه شما سپاسگزارم.

با عشق - گوگوش